Úkolem realitního specialisty je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, výběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.
Co nabízíme
- – Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou.
- – Férové a motivující finanční ohodnocení.
- – Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na trhu.
- – Podporující tým kolegů, kteří vždy rádi poradí.
- – Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání.
Co očekáváme– Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
- – Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail.
- – Zkušenosti s realitami a realitním trhem.
- – Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí.
- – Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- – Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení.
Jste komunikativní? Láká vás finanční sektor? A hledáte smysluplnou práci s možností vysoce nadstandardního výdělku? Staňte se součástí špičkového a sehraného týmu. Coby specialista obchodního místa budete pomáhat lidem v oblasti financí či realit a navrhovat vhodná řešení dle jejich možností a potřeb. Čeká vás také akvizice nových klientů a budování dlouhodobých vztahů. Chybějící praxe nám nevadí, všechno potřebné vás naučíme.
Co nabízíme
- – Spolupráci na HPP nebo na ŽL
- – Férové a motivující finanční ohodnocení.
- – Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na trhu.
- – Podporující tým kolegů, kteří vždy rádi poradí.
- – Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání.
Co očekáváme– Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
- – Komunikativnost, spolehlivost, prezentační a organizační schopnosti.
- – Praxe v oblasti péče o klienty a prodeji služeb výhodou.
- – Příjemné vystupování, prezentační a organizační schopnosti.
- – Výhodou je znalost bankovních a finančních produktů či realitních služeb.
- – Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- – Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení.
Cítíte se mezi lidmi jako ryba ve vodě? Jste komunikativní? A hledáte smysluplnou práci? Staňte se součástí našeho špičkového týmu. Budete zabezpečovat veškerou administrativu spojenou s chodem týmu. Chybějící praxe nám nevadí, všechno potřebné vás rádi naučíme.Co nabízíme
- – Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením.
- – Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na trhu.
- – Podporující tým kolegů, kteří vždy rádi poradí.
- – Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání.
Co očekáváme– SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou.
- – Příjemné vystupování, komunikační a organizační schopnosti.
- – Znalost práce v programech MS Word, Excel, PowerPoint.
- – Praxe v oblasti realit nebo obchodu výhodou.
Kontaktní formulář
Napište mi přes kontaktní formulář, ozvu se vám obratem a společně vymyslíme jinou cestu.