Kariéra

Chcete se stát součástí mého týmu? Podívejte se, jaké pozice vám aktuálně mohu nabídnout.

Úkolem realitního specialisty je poskytovat klientům službu realitního zprostředkování na vysoce profesionální úrovni. Specialista se bude zaměřovat jak na prodej, tak i na koupi nemovitostí, posuzování, výběr a zpracování nabídek nových nemovitostí a kompletní vedení obchodního jednání s klientem. Své znalosti a obchodní dovednosti si realitní specialisté prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora z centrály Broker Consulting.

Co nabízíme

  • – Spolupráci na ŽL na dobu neurčitou.
  • – Férové a motivující finanční ohodnocení.
  • – Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na trhu.
  • – Podporující tým kolegů, kteří vždy rádi poradí.
  • – Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání.

Co očekáváme– Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.

  • – Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail.
  • – Zkušenosti s realitami a realitním trhem.
  • – Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí.
  • – Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • – Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení.

Jste komunikativní? Láká vás finanční sektor? A hledáte smysluplnou práci s možností vysoce nadstandardního výdělku? Staňte se součástí špičkového a sehraného týmu. Coby specialista obchodního místa budete pomáhat lidem v oblasti financí či realit a navrhovat vhodná řešení dle jejich možností a potřeb. Čeká vás také akvizice nových klientů a budování dlouhodobých vztahů. Chybějící praxe nám nevadí, všechno potřebné vás naučíme.

Co nabízíme

  • – Spolupráci na HPP nebo na ŽL
  • – Férové a motivující finanční ohodnocení.
  • – Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na trhu.
  • – Podporující tým kolegů, kteří vždy rádi poradí.
  • – Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání.

Co očekáváme– Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.

  • – Komunikativnost, spolehlivost, prezentační a organizační schopnosti. 
  • – Praxe v oblasti péče o klienty a prodeji služeb výhodou.
  • – Příjemné vystupování, prezentační a organizační schopnosti.
  • – Výhodou je znalost bankovních a finančních produktů či realitních služeb.
  • – Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • – Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení.

Cítíte se mezi lidmi jako ryba ve vodě? Jste komunikativní? A hledáte smysluplnou práci? Staňte se součástí našeho špičkového týmu. Budete zabezpečovat veškerou administrativu spojenou s chodem týmu. Chybějící praxe nám nevadí, všechno potřebné vás rádi naučíme.Co nabízíme

  • – Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením.
  • – Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na trhu.
  • – Podporující tým kolegů, kteří vždy rádi poradí.
  • – Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání.

Co očekáváme– SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou.

  • – Příjemné vystupování, komunikační a organizační schopnosti.
  • – Znalost práce v programech MS Word, Excel, PowerPoint.
  • – Praxe v oblasti realit nebo obchodu výhodou.

Kontaktní formulář

Chtěli byste se stát součástí mého týmu, ale žádná z pozic nenaplnila vaše představy?
Napište mi přes kontaktní formulář, ozvu se vám obratem a společně vymyslíme jinou cestu.
Telefon
Monitorovaná linka pro investiční služby
Provoz linky: po–pá 9.00–16.30